![]() |
|
|||||||
| General Charlas con cubanas, cubanos y gente de todo el mundo. humor, cuentos, conexión de cubanos en la red, fotos de mi tierra, cocina cubana.... Todo lo que no se ajuste a las demás categorias. Introducete a la comunidad aquí ! |
![]() |
|
|
LinkBack | Herramientas | Desplegado |
|
|
||||
|
||||
|
A little boy got on the bus, sat next to a man reading a book, and noticed he had his collar on backwards. The little boy asked why he wore his collar backwards.
The man, who was a priest, said "I am a Father." The little boy replied "My Dad doesn't wear his collar like that." The priest looked up from his book and answered "I am the Father of many." The boy said "My Dad has 4 boys, 4 girls and two grandchildren and he doesn't wear his collar that way" The priest, getting impatient, said "I am the Father of hundreds" and went back to reading his book. The little boy sat quietly thinking for a while, then leaned over and said, "Maybe you should use a condom and wear your pants backwards instead of your collar!!!" |
|
|
||||
|
||||
|
'ta bueno ese sergio...espero que el priest del chiste no haya sido "el arzobispo de la habana",Orteguita...
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
Sergio |
|
|
||||
|
||||
|
jajajaja. de ortega se puede decir lo de Tiresias, que apesar de parecer ciego, tiene problemas con sus dos identidades
PD. Tiresias es un profeta ciego de la literatura Griega que fue transformado en mujer durante siete a~os, cuantos le habran tocado a ortegita ![]()
|
||||
|
||||
|
Cita:
...y asi nos impresionan mas!Sergio |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
.Vamos haber que nos dice paris ( atchis) Yo soy Aquiles, el sapo de la malacia jajajajaja!!!!! GOOD GOOD GOOD me encanta la simplex munditis jajajaja.
| Desplegado | |
|
|